Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Савиченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Савиченко О. М. 
Рефлексія розвитку спортивних здібностей юнаків у ситуаціях самопорівняння та соціального порівняння [Електронний ресурс] / О. М. Савиченко // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_15
Вивчено структуру регуляції поведінки спортсменів, виокремлено та охарактеризовано типи ситуацій, найбільш сприятливих для розвитку здібностей. Проаналізовано емоційний, рефлексивний і мотиваційний компоненти структури мотивації та рефлексії спортсменів. Зазначено про нерівномірність розвитку рефлексії у спортсменів-розрядників та у спортсменів вищих рівнів кваліфікації. Зроблено порівняльний аналіз досягнень спортсменів-початківців та відомих спортсменів на основі аналізу механізмів досягнення успіху іншими спортсменами, узагальнених стереотипних уявлень. Виявлено найбільш повну структуру мотивації та рефлексії здібностей в ситуаціях порівняння з власними досягненнями та в ситуаціях порівняння з ідеалом. В ситуаціях порівняння з нормативом та порівняння з суперниками виділено специфічні поєднання компонентів мотивації та рефлексії. Констатовано, що у разі надмірної орієнтації на спортивні нормативи порушується структура ціннісно-мотиваційної регуляції спортсменів. Изучена структура регуляции поведения спортсменов, выделены и охарактеризованы типы ситуаций, наиболее благоприятных для развития способностей. Проанализированы эмоциональный, рефлексивный и мотивационный компоненты структуры мотивации и рефлексии спортсменов. Отмечена неравномерность развития рефлексии у спортсменов-разрядников и у спортсменов высших уровней квалификации. Сделан сравнительный анализ достижений начинающих спортсменов и известных спортсменов на основе анализа механизмов достижения успеха другими спортсменами, обобщенных стереотипных представлений. Выявлена наиболее полная структура мотивации и рефлексии способностей в ситуациях сравнения с собственными достижениями и в ситуациях сравнения с идеалом. В ситуациях сравнения с нормативом и сравнения с соперниками выделены специфические сочетания компонентов мотивации и рефлексии. Констатировано, что при чрезмерный ориентации на спортивные нормативы нарушается структура ценностно-мотивационной регуляции спортсменов.The article analyzes the theoretical aspects of the development of abilities in situations of self-comparison and social comparison. Studying the structure of the regulation of behavior of athletes was organized in the form of a natural experiment. The experiment was built by ascertaining the strategy of multi-quality intra-experimental plan. For the analysis of self-reports of athletes authoring system of content-analysis of skills and reflection patterns of achievement motivation was used. There are results of experiment of the development of athletic ability in situations of self-comparison with their own achievements and standards, as well as in situations of social comparisons with their opponent and the ideal.
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.482 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Савиченко О. 
Суб’єктна регуляція розвитку спортивної обдарованості в юнацькому віці [Електронний ресурс] / О. Савиченко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Савиченко О. 
Методика вивчення ціннісно-мотиваційних чинників політичної активності [Електронний ресурс] / О. Савиченко // Studia politologica Ucraino-Polona. - 2016. - Вип. 6. - С. 323-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spup_2016_6_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.975 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Савиченко О. М. 
Ресурси позитивної психотерапії для розвитку мотивації вчителів у післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / О. М. Савиченко, О. М. Шуневич // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 528-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.218 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Портницька Н. Ф. 
Стигматизація проблем психічного здоров'я в українському та польському освітньому просторі [Електронний ресурс] / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_21
Проаналізовано механізми стигматизації проблем психічного здоров'я в українському і польському молодіжному середовищі. Вивчаються обізнаність у проблемі психічних розладів, розуміння емоційних фільтрів, бар'єрів та ресурсів у спілкуванні з особами з психічними порушеннями, уявлення про особистісні характеристики людей з окремими розладами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.989 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського